RECEPT: Nepečené kokosky

/
0 Comments
Zdravím!
Ráda bych vám představila můj oblíbený vánoční recept na nepečené kokosové kuličky.

Budete potřebovat:
cca 200 gramů másla
jeden sáček vanilinového cukru - podle chuti
3 lžičky moučkového cukru - podle chuti
cca 25 ml rumu - podle chuti
Asi 15 gramů (jeden čtvereček) hořké čokolády - dle chuti
cca 150 gramů kokosu - dle chuti
Hrst mandlí (ideálně loupaných) 

Jak se tak koukám, pořád se mi tady opakuje dle chuti :D Berte to tak, že takhle jsem to udělala já a vy si to přizpůsobte podle sebe, jak vám to bude chutnat. Zkrátka to berte jako inspiraci nikoliv striktní předpis. :)  


Máslo nechte odstát, ať se vám s ním dobře pracuje. Až bude dostatečně měkké, smíchejte ho dohromady s asi 110 g kokosu, rumem a cukrem. Nakonec přidejte kousek strouhané čokolády a dejte do lednice odstát. Zhruba po 30 minutách směs vytáhněte a můžete začít tvarovat kuličky a dovnitř dávat mandle. Já je dělala dost velké, takže mi těsto vyšlo asi na 20 kuliček. Dobrou chuť!

Je to velmi jednoduché a zároveň dobré. Jaké vánoční cukroví máte rádi vy? 



You may also like

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.