Jak jsem na chuť burgerům přišla!

/
0 Comments
Zdravím!
   Celý svůj život jsem byla odpůrce burgerů. Vždycky jsem si říkala, že to "maso" nemá s masem nic společného, navíc strčené ve staré bulce s jedním kouskem oschlého salátu (a nezapomeňme na okurku!:-). To všechno mě zkrátka nepřitahovalo.



A teď můžu s čistým srdcem říct, že to všechno je pravda, ale... Pouze v McDonalds. Nejspíš je to tak i v ostatních fast foodech, ale ruku do ohně za to dát nemůžu. Ptáte se proč? A tady se dostáváme k jádru mého mnohaletého burgerového problému. Burger, konkrétně tuším cheesburger jsem měla pouze 2x a to v McDonalds. Díky tomu, jsem se mnoho let ochuzovala o tu dokonalost, pokud je dobře udělaný a z kvalitních surovin.

      Jsem zvyklá občas objednávat oběd/večeři/cokoliv z damejidlo.cz. Ale jako správná konzerva jsem se obvykle držela pouze mnou ověřených restaurací a dávala jsem si nejčastěji pizzu. No a jednoho krásného slunečného dne, kdy ptáčci zpívaly za okny dne jsem se rozhodla pro změnu. Řekla jsem si, že dám potřetí v životě šanci burgeru a dobře jsem udělala!

¨Majestátní¨pohled ze shora

A bacon burger z boku
Tady vidíte mého vyvoleného bacon burgera v celé své kráse. 
Pardon, viděli byste, kdybych měla...za a) lepší foťák, za b) talent na fotografování a za c) a kdyby to nebylo taaak strašně dobrý a tím pádem rychlostí blesku snězený :-))
      Moje obavy týkající se nepohodlnosti při jezení se sice do puntíku potvrdili a vypadám pak jako prasátko, ale za tu chuť dámy a pánové...Za tu to stojí!

P.S. Kdybyste měli zájem a bydlíte v Brně, objednávala jsem již 3x zde a vždy perfektní.







You may also like

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.