Moje péče o pleť

/
2 Comments

Zdravím!
Dneska jsem si pro vás připravila článek o mojí skincare alias péči o pleť. Všechno jsou to prověřené a osvědčené věci, které používám nejmíň několik měsíců. 




K jemnému každodennímu čištění pleti používám tuto známou micelární vodu od Garnier. Mám již druhé balení a jsem absolutně spokojená. Poměr cena/výkon perfektní, neštípe v očích, odlíčí i většinu makeupu a na pokožce nezanechává mastný film. Předtím jsem používala Biodermu a já osobně nevidím rozdíl.
Cena okolo 150 Kč za 400 ml


K odlíčení pleti používám nejčastěji již výše zmíněnou micelární vodu v kombinaci s vatovými tamponky. Tyto mám z lidlu, jsou extra velké a ze stoprocentní bavlny, moje nejoblíbenější.
Občas taky sáhnu po čistích ubrouscích. Používám je především v létě a na cestování, protože jsou praktičtější.
Cena obojího okolo 30 Kč



Pro důkladnější čištění a odstranění odumřelých buněk používám tento peeling od Neutrogeny. Mám ho už strašně dlouho a zdá se být bezedný. :D 

Cena snad okolo 150 Kč



Trojice mých oblíbených krémů od La roche posay z řady Effaclar na problematickou pleť. Pro mě absolutní svaté grály. Nic mi  na akné tolik nepomohlo jako právě tyto krémy. Ten úplně nalevo v kovové tubě (Effaclar K) je nejhutnější z těchto třech. Používám ho hlavně na noc a to pouze na místa postižená pupínky, což je u mě T-zona.  Ten úplně nahoře (Effaclar duo +) používám přes den a ten poslední (Effaclar H) je více hydratační než přímo "léčivá" záležitost a dávám si ho především  předtím, než se maluji.

Cena okolo 300 Kč za jeden


A poslední věcí co používám jsou tyto dvě masky. Větší okurková je slupovací maska od Freemana a je spíš lehčí (skoro bych řekla, že mi na pleti nic nedělá :D ), ale chci ji dojet. Ta druhá je od Avonu, z výtažky z černého moře a mám ji o dost radši. Skutečně mou pleť hezky vyčistí.
Cena 
okurková maska asi 150 Kč
Avon netuším, ale tipuji kolem 100 Kč

Tak a to jsou všechny mé pravidelně používané produkty. Dřív jsem toho používala víc, ale časem jsem zjistila, že na aknozní pleť je spíš méně více. A co vy, které přípravky rádi používáte? Budu ráda, když se podělíte svými tipy do komentářů.




You may also like

2 komentáře:

Používá technologii služby Blogger.