Oblíbené eshopy + TIPY jak ušetřit

/
0 Comments

Zdravím!
   Připravila jsem článek o mých oblíbených eshopech + nějaké tipy jak ušetřit. Tento článek není nijak sponzorovaný.

PLNÁ PENĚŽENKA
   Hned na začátek bych chtěla zmínit server Plná peněženka. Spolupracuje s několika obchody různých kategorií, takže si tam vyberete téměř vždy. Registrace je velmi jednoduchá, ale pokud si ji chcete ještě zjednodušit, stačí jeden klik a můžete se zaregistrovat přes facebook (doporučuji se ale zaregistrovat ručně, do 27.listopadu můžete získat rovnou 77 Kč, stačí zadat "ziskambonus77" při registraci). Za registraci standardně získáte 50 Kč jako bonus a pokud zadáte své telefonní číslo, máte na příští týden o 25% větší odměny od všech obchodů. 
   A tím se dostáváme vlastně k tomu, jak tento portál funguje. Je to velice jednoduché, stačí když si vyberete zboží na jednom z partnerských e-shopů, které si následně koupíte přes odkaz z plné peněženky. Ta vám následně vrátí určité procento z nákupů. Čím víc nakupujete, tím větší odměny získáváte díky věrnostnímu programu. Samozřejmě to nejsou nijak závratné částky, ale každá koruna dobrá ne? Já už mám nastřádáno 32 Kč za pár objednávek z Aliexpressu a 3 objednávek na damejidlo.cz.
P.S. Momentálně tam také probíhá akce adventní kalendář, kde můžete získat další bonusy.

ALIEXPRESS
   Můj poslední dobou velmi oblíbený eshop je Aliexpress. Je to eshop velmi podobný ebay, takže zde seženete spoustu pěkných levných věcí, ale kvalita je hodně různorodá. Doporučuju řídit se feedbackem alias recenzemi, které jsou u každého produktu. Já zde nakupuji hlavně kryty na mobil (kvalita úplně stejná jako v ČR), bižuterii (opět kvalita úplně stejná jako například v HM) a potom především různé blbůstky do diáře a věci na smash booking, takže washi tapes, lepítka, nálepky se kterými jsem taktéž co do kvality spokojená. 
   Objednávat oblečení bych si asi netroufla, už jenom kvůli velikostem, ale můžete to také zkusit, jsou tam tabulky, kde zjitíte jakou velikost si objednat, protože ty čínské jsou rozdílně od evropských.Jednoujsem to zkusila i já a objednala jsem si bílé kimono. Vypadá sice jako na obrázku, ovšem materiál je už horší, nějaká umělotina, takže na to pozor.

   Pro nákup na aliexpressu se potřebujete pouze zaregistrovat a mít platební kartu s povolenými internetovými platbami. Já jsem úspěšně udělala už kolem 20 nákupů a neměla jsem žádný problém s penězi, vždy strhli tolik kolik strhnout měli. Jakmile si objednáte a zaplatíte věci a aliexpress ověří vaši platbu, má prodávající zpravidla několik dní na expedici (obvykle do 5 dnů). Až vám balíček pošle, dozvíte se to jak na aliexpressu, tak emailem a začíná vám ubíhat tzv. "purchase protection". Její délka záleží na tom, kolik má prodejce nastavených dnů do kterých vám zboží musí přijít. Mně obvykle zboží přichází po 3 týdnech, ovšem počítejte, že před Vánoci se doba dodání může protáhnout. Když vám zboží dorazí domů, potvrdíte to a teprve tehdy jsou peníze poslány z aliexpressu prodejci. Také můžete ale otevřít spor a to v několika případech. Například, pokud vám zboží dorazí poškozené, pokud vám dorazí jiné zboží nebo pokud vám nedorazí vůbec. U poslední možnosti máte ale ještě možnost prodloužit onu "purchase protection" a pokud ani potom nedorazí, můžete samozřejmě otevřít spor. Já jsem naštěstí ještě nikdy spor nemusela řešit, ale co vím, problém s tím nebývá a přinejhorším (kdyby se prodejce cukal) můžete nechat posoudit Aliexpress, zda máte právo na vrácení peněz. Tento krok je ale nevratný.
   Právě na aliexpressu můžete ušetřit s plnou peněženkou. Dále také doporučuji stáhnout si jejich aplikaci do mobilu, protože v ní bývají ceny často nižší. Většinou jen o pár haléřů, ale občas je to zajímavější rozdíl.
   Momentálně čekám na spoustu balíčků (např s power bankou) a mám v plánu udělat potom HAUL/recenzi, takže se můžete těšit snad do měsíce.

DÁMEJÍDLO
   Další moje oblíbená stránka, tentokrát zaměřená na rozvoz jídla je "dámejídlo.cz". Srdružuje spoustu restaurací různých druhů od burgerů po italskou kuchyni. Pokud jste nový zákázník získáte jako bonus 100 Kč na první nákup a přes plnou peněženku můžete získat procenta z nákupu zpět. Ale pozor, neplatí to na bonusový kredit, pouze na to, co skutečně zaplatíte.
    P.S. Stále probíhá akce na heurece, pokud si koupíte cokoliv přímo přes ni, získáte 100 Kč na dámejídlo.


TMOBILE NAŠIM PRO RADOST
   Pokud jste zákazníkem t-mobile, máte možnost získat spoustu slev v programu našim pro radost. Stačí si vybrat slevu a vložit svoje telefoní číslo, kam vám zašlou slevovy kód. Všechny potřebné informace jsou napsané u každé nabídky.
   Jsem si jistá, že něco podobného má i O2 a dost možná i jiní operátoři. Informujte se proto u toho svého. :)


KUPONKA
Tuhle stránku vždycky kontroluji, když si vyberu nějaké zboží na jakémkoliv e shopu, jestli náhodou nemůžu využít nějaký kupon.

ISIC
Pokud jste držitelem studentské karty ISIC, slevy můžete využít například na alze. Stačí si vyplnit číslo karty v nastavení a automaticky se vám ukazují ceny o pár procent nižší.



Budu ráda, když se se mnou v komentářích podělíte o vaše tipy na slevy :) Pokud by jste něco nepochopili nebo chtěli podrobněji rozepsat, též se nebojte mi napsat. Na shledanou příště!




You may also like

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.